Service og support. Vi tilbyder teknisk rådgivning og support

Vi ved hvor vigtige dine kunder er for dig. Vi anser det som en af vores vigtigste ydelser at tilbyde Sitecore service og support når du har brug for det. Når du vælger os som partner, tilbyder vi en support aftale som er skræddersyet til dit behov.

For at gøre det så let som muligt, har vi udarbejdet forskellige supportpakker, som du kan vælge mellem. Og hvis det ikke er nok, kan vi sammen lave en skræddersyet pakke som dækker dit behov.

Alle vores supportpakker, indeholder en 24-timers responstid på ugedage. Vi tilbyder support både på e-mail og telefon i hverdage mellem kl. 8-17.

Udover vores supportpakker, tilbyder vi igennem vores tilgang lidt mere.

Vi forsøger altid at analysere og revidere forretningsmål, baseret på vores ekspertise

At reducere antallet af forretningsmål er ekstremt vigtigt for enhver forretning. Vi anser det som vores ansvar at rådgive om eventuelle faldgrupper så du kan træffe de korrekte beslutninger.

Løbende optimering af kommunikation

Gode idéer kommer typisk når man er i gang med udviklingen af et projekt. På den ene side, er det vigtigt at projetktteamet tager del i at komme frem til gode idéer undervejs. Men på den anden side kan det også betyde at ansvaret ikke bliver fordelt korrekt. Og når man typisk i et projekttforløb har fokus på leverance og tidsplaner, er det ikke sikkert, at der er den fornødne fokus på den langsigtede strategi.  Derfor er det vigtigt, at man tager sig tiden til løbende at optimere, så man kan tilpasse forholdene til enhver forretning.

Tænk rationelt

Et erfarent marketingbureau bør advare deres kunder, når de bemærker, at et projekt ikke kommer til at give den værdi som et projekt tilllæges. Det handler om at tænke rationelt og kun anvende ressourcer på noget som i sidste ende giver værdi, for forretningen, kunden mm.

Sitecore service og support

Kontakt os i dag og hør mere om vores supportpakker.

Kontakt os