Løbende forbedringer

Vores UX- og Digital Insights-team arbejder sammen om at bygge oplevelser, der optimerer markedsføringsydelsen og glæder dine kunder

Vores systematiske tilgang til optimering giver os mulighed for at gøre enhver kanal, platform og digital marketingindsats så optimeret som muligt

Tilgangen er at indsamle forretningsinformation, der giver os mulighed for at overveje de næste træk. Det giver os mulighed for at være adræt i vores tilgang og smarte nok til at kunne ændre strategisk retning, når markedet, kunden eller teknologien kræver det.

Test og lær

96% af organisationer, der anvender test, ser øgede konverteringer på 1 procent eller mere. 77% ser øgede konverteringer på 6% eller mere. Det er incitament nok til at kigge i data og indsamle nyttig information til at overveje hvad næste træk skal være.

experience test and learn
experience personalise the experience

Gør oplevelsen personlig

Implementering af personalisering giver os mulighed for i øjeblikket at bruge data til at skabe meningsfulde, relevante en-til-en-oplevelser for vores kunder på tværs af enheder og kanaler.
92% af virksomhederne, der anvender personalisering på websteder, ser en gennemsnitlig konverteringsforøgelse på 14% over et år. Personalisering bevæger sig hurtigt fra innovativ til essentiel for virksomheder.

Automatiser og høst fordelene

Virksomheder, der automatiserer lead generation og kundepleje-programmer gennem Marketing Automation og ECRM, ser en stigning i omsætningen på 10% eller mere efter seks til ni måneder.
Virksomheder, der udmærker sig ved pleje af leads, viser sig at generere 50% flere salgsklare kundeemner med en 33% lavere omkostning.

experiences automate and reap the awards

Har du brug for hjælp?

Fortæl os om dine udfordringer, mål og tidslinje, så hjælper vi dig med at finde ud af, hvilke tjenester der passer til din organisation.

Marcell Lindenborg

Marcell Lindenborg

Managing Director, Partner
[javascript protected email address]   /  31767602

Må vi ringe dig op?