Kunden først

Få dine kunder til at føle sig trygge og hjælp dem effektivt med at nå deres mål.

UX udgør en vital del af vores kundeoplevelsesplanlægningsproces.

Vi skaber kundeoplevelsesstrategier, der er baseret på kvalitativ og kvantitativ indsigt indsamlet under opdagelsesprocessen. Vores mål er altid at skabe nyttige og brugbare oplevelser, der forbinder kunder på tværs af platform, enhed og kanal.

Til rejsen

For at skabe en sammenkoblet brandoplevelse på tværs af alle kanaler overvejer vi historiske data, foretager markedsanalyser og foretager en dybtgående profilering af publikum. Vi evaluerer kundeinteraktion og engagement for at sikre, at vi arbejder ud fra et informeret indblik.

Journey mapping experience
UX journey expereince

Integrering af oplevelsen

I UX-planlægningscyklussen overvejer vi også den bredere kanalmarkedsføringsstrategi og storyboards opstrøms og nedstrøms kunderejser for at sikre, at vi optimerer kundeoplevelsen ved hver tur.

Brugertest

Prototyping er en utrolig effektiv måde at teste layouts, værktøjer og kunderejsetragte gennem repræsentative brugergrupper på. Det giver os muligheden for at teste, tilpasse og teste igen og giver nyttigt feedback til den videre udvikling.

UX usertest experience

Vil du høre nærmere?

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du vil vide mere om hvordan Pintle kan hjælpe dig med UX


[javascript protected email address]

Må vi ringe dig op?